اجراي كفپوش اپوكسي در شيراز

مخزن آب _ مخزن پلي اتيلن

اجراي كفپوش اپوكسي در شيراز

۸۴ بازديد

اگر نياز به كفپوش اپوكسي در شيراز داريد اين مقاله از ايستا پليمر شريف ويژه شماست. پوشش‌دهي كف يكي از مسائل روز در كشور و جهان ميباشد. زيرا پوشش‌هاي سنتي نظير سراميك، موزاييك، پاركت و … مشكلاتي از قبيل توليد صداي زياد، تخريب و شكستگي، عمر مفيد كم، تجمع گرد و خاك و ميكروب بين درزها را دارد.

كاربردهاي كفپوش اپوكسي در شيراز

امروزه كفپوشهاي مدرن پايه پليمري نظير كفپوش اپوكسي و كفپوش پلي يورتان جايگزين كفپوش سنتي در محيط‌هاي تجاري شده است. كاربرد اين نوع كفپوش در مجتمع تجاري، ورزشگاه‌ها، بيمارستان‌ها، پاركينگ تجاري، دكوراتيو كردن يك محيط، كفپوش دستشويي و حمام جهت ضد رطوبت و آنتي باكتريال است. مزاياي كفپوش اپوكسي عبارتند از طول عمر بالا، مقاومت عالي در برابر مواد شيميايي (اسيد، باز، حلال‌ها)، مقاومت بالا در برابر تردد زياد و تنشهاي وارده، مقاومت عالي در برابر ميكروبها به دليل ساختار يكپارچه، شستشوي آسان و سريع به دليل يكپارچگي و چسبندگي عالي به سطوح زيرين.

مزيتهاي كفپوش اپوكسي شيراز

بنابراين با توجه به مزايايي كه كفپوش اپوكسي نسبت به كفپوشهاي سنتي دارد و قيمت كمتر آن نسبت به كفپوش پلي يورتان، كاربردهاي زيادي نيز دارد. شهر شيراز با توجه به اينكه يك شهر بزرگ در كشور است و روز به روز روند پيشرفت تمامي شهرها بيش از پيش ميشود، ساخت مجتمع تجاري‌هاي جديد نيز در آن بيشتر شده و نياز به كفپوش از نوع اپوكسي دارد، همچنين بيمارستانهاي اين شهر نياز به كفپوشي با دوام عالي و خاصيت ضد باكتري را دارد كه قابليت اجرا و پتانسيل اجرا در اين شهر را دارد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.